پنج مزيت نرم افزار CRM براي توزيع كننده‌ها

طراحي سايت و توليد نرم افزارهاي تحت وب

پنج مزيت نرم افزار CRM براي توزيع كننده‌ها

پنج مزيت نرم افزار CRM براي توزيع كننده‌ها

سيستم‌هاي مديريت روابط مشتري (CRM) به‌سرعت درحال تبديل به روشي مهم براي بسياري از شركت‌ها (در اشكال و ابعاد مختلف) است. سيستم مديريت روابط مشتري راه آساني براي شركت‌هاست تا بتوانند در حيطه كاري‌شان سرآمد باشند و مشتريان خود را حفظ كنند. بنابراين مزيت‌هاي بيشمار نرم افزار CRM نشان مي‌دهد كه همه كسب‌وكار‌ها بايد از اين نرم افزار استفاده كنند. به خصوص نياز به نرم افزار CRM براي توزيع كننده‌ها بيشتر به چشم مي‌آيد.

اين شركت‌ها گونه خاصي هستند و از آنجايي كه پايگاه مشتري‌شان تقريباً در عرض يك شب به فناوري تغيير رويكرد مي‌دهند، مشكلات و چالش‌هايي متفاوت با ديگر شركت‌ها دارند. اين شركت‌ها كالاها را به خرده‌فروشان، دلالان، عمده‌فروشان يا حتي به‌صورت مستقيم به كاربران نهايي توزيع مي‌كنند اما در نهايت موضوع اصلي رضايت مشتري است و هميشه هم همين‌طور خواهد بود. تعداد بيشماري توزيع‌كننده در بازار وجود دارد و اگر مشتريان كاملاً از سطح خدمات يك شركت راضي نباشند، قبل از اين‌كه شركت خبردار شود در اين رقابت خواهد باخت.

CRM سطح جذب قابل توجهي براي توزيع‌كننده‌ها به ارمغان مي‌آورد، به فروشندگان كمك مي‌كند فرصت‌طلب شوند و باعث مي‌شود اعضاي تيم شركت به جاي اينكه مثل سابق طبق دستورات معامله عمل كنند و رويكردي كنش‌گرانه داشته باشند، به‌صورت پيش‌كنش و فعالانه كار كنند.

فروشنده‌ها فكر مي‌كنند نرم افزارهاي CRM فقط راه ديگري براي مديران است تا بتوانند نقش قدرتمندان را بازي كنند و زمام فروشندگان را به دست بگيرند اما برخلاف اين باور، اين سيستم‌ها براي توزيع‌كننده‌ها مزاياي بسياري دارند. وقتي اهميت نرم افزار CRM برايتان آشكار شود و به ابزار فوق‌العاده‌اي براي فروشندگان‌تان تبديل شود، آن‌ها در عجب خواهند بود كه قبلاً بدون اين سيستم چه كار مي‌كردند؟

 

CRM براي توزيع‌كننده‌ها

 

مزاياي CRM

ما بعضي از برترين مزايايي كه راه‌حل CRM خوب برايت شركت‌هاي توزيع دارند را جمع‌آوري كرده‌ايم تا بتوانيد با استفاده از آن‌ها به اهداف شركتتان برسيد.

خدمات مشتري

صرفه‌جويي در زمان و كار

افزايش بينش

خلق فروشندگاني درخشان

ارتباط داخلي

 

خدمات مشتري

خدمات مشتري كار آساني نيست. اگر به راحتي و با استفاده از داشبوردها و كارت‌هاي حافظه تمام اطلاعات مشتري را (يعني همه چيز را از فروش‌هاي اعتباري گرفته تا سفارش‌هاي قبلي‌شان يا مشكلات و شكاياتي كه بعد از خريد داشته‌اند) در دسترس داشته باشيد، مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها تمام تماس‌هايتان با مشتري را موثر‌تر كنيد. اين اطلاعات بايد به همه افراد كسب‌وكار، از كاركنان انبار گرفته تا كارمندان بخش مالي، بازاريابي، فروشندگان و مديران نشان داده شوند.

 

صرفه‌جويي در زمان و كار

بسياري از شركت‌هاي توزيع براي خدمت‌رساني به مشتريانشان همچنان متكي به فرايند‌هاي دستي هستند و از پرونده‌هاي بيشمار و كاغذهاي روي هم تلنبار شده استفاده مي‌كنند. با اجراي يك نرم افزار CRM ساده مي‌توان اين كار‌هاي خسته‌كننده را به‌صورت اتوماتيك و راحت انجام داد. با معرفي راه‌حل CRM شركت‌ها مي‌توانند بهره‌وري‌شان را افزايش دهند و در مدت زمان تهيه گزارش از مشتري صرفه‌جويي كنند. شركت‌هايي كه از اين فناوري استفاده مي‌كنند، قبل از اينكه حتي متوجه آن شوند، خواهند ديد كه زمان كمتري را صرف مديريت مي‌كنند و بيشتر وقتشان را در حال فروش هستند. يكي از مزيت‌هاي نرم افزار CRM كه فروشندگان به‌طور حتم از آن برخورد مي‌شوند، همين است.

 

 

براي مطالعه‌ي ادامه‌ي متن به نرم افزار CRM براي توزيع كننده‌ها در سايت پارميسافت مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد